środa, 19 marca 2014

Witamy na naszym blogu!

To my - mieszkańcy, uczniowie i obserwatorzy Tomaszowa Mazowieckiego.

Mam na imię Natalia. Nie jestem typem osoby, która siedzi i zajmuje się tylko nauką, szczerze mnie to nudzi. W wolnych chwilach, głównie tylko w weekendy, uczęszczam na zbiórki do Związku Strzeleckiego ‘’Strzelec’’. Jest to organizacja społeczno-wychowawcza, której celem jest  odrodzenie w młodzieży patriotyzmu i nauka dyscypliny. Lubię uczyć się historii. Główie fascynuje mnie historia Polski. Jestem osobą pozornie cichą, nie dopuszczającą do siebie zdania innych na mój temat, uwielbiam udzielać się społecznie, jest to dla mnie ważne, bo lubię pomagać innym. 


Mam na imię Ania. Zawsze jest mnie pełno. Trenowałam piłkę ręczną w klubie VICTORIA. Interesuje mnie sport, muzyka oraz fotografia. Lubię się uczyć. Ulubionym moim przedmiotem jest matematyka. Lubię pomagać innym, dlatego udzielam się społecznie. Ogólnie jestem osobą cichą, lecz rozmowną. Z Każdym znajdę wspólny temat. Nie lubię się nudzić. Lubię tańczyć.

Mam na imię Zuza. Każdy mnie zna. Lubię dużo gadać. Nie lubię uczyć się.  Nie mam ulubionego przedmiotu. Lubię robić zdjęcia. Jestem osobą komunikatywną.

Kim ja jestem? Mam na imię Dawid. Jestem typem człowieka, który kocha szwendać się, głównie nocą…i najlepiej w deszczu. Jestem zamknięty w sobie, wole mieć paru najlepszych znajomych, którym ufam niż otaczać się mnóstwem ludzi, o których nic nie wiem. Denerwują mnie ludzie, którzy narzucają mi swój punkt widzenia, wiedzą lepiej. Lubię robić wszystko po swojemu, nawet jeśli robię to źle. Kocham fantastykę, szukam światów alternatywnych, nowych przeżyć, czegoś, co odciąga mnie od codzienności i przenosi w świat książki.

Yolo, jestem Patryk. W szkole spełniam się na lekcjach matematyki i fizyki. Jestem osobą, która dużo podróżuje. Zwiedziłem prawie całą Europe i południową część Afryki. Uwielbiam sport. Świetnie czuję się podczas gry w siatkówkę, nie myślę wtedy o niczym. Moim zainteresowanie jest również taniec. Trenuje taniec towarzyski w klubie ‘’Canitinero’’. Jest to dla mnie relaks, mimo że jest to ciężki wysiłek fizyczny.